Jag tror du är lite väl hemmablind nu? Alla onödiga detaljer som tar tid är väl bra om de försvinner? I det här fallet gör det faktiskt skillnad när man sitter och gör samma saker ett stort antal gånger varje år. Jag tycker fortfarande Bineros uppgradering till 2.0 hanterades uruselt men ni gör precis samma sak själva också så

Tänker inte gräva ner mig i det som varit utan ägnar mig hellre åt nutid och framtid.
Sist fick jag inte hylla Loopia för deras domänhantering, nu får jag inte ge Binero beröm trots att jag samtidigt ger Loopia kritik på just det området? Tycker du resonerar ganska märkligt minst sagt

Jag har rekommenderat City Network som webbhotell mer än en gång men kritisera er eller ge andra beröm är tydligen inte populärt.
Som kund har jag väl all rätt i världen att recensera de tjänster som jag faktiskt betalar för?
Ditt inlägg nu liknar ganska mycket det du gjorde för en tid sedan där du indirekt kritiserade "alla andra webbhotell" för att de utnyttjade konkurrenters olycka.
Naturligtvis förekommer buggar även i intern utveckling men då har man full kontroll själv och kan rätta till dessa mycket snabbare. Man kan planera lanseringar mycket bättre och man kan enklare prioritera de förändringar man anser vara viktigast. Däremot kan det ju bli billigare med externa leverantörer som utvecklar för flera kunders räkning. Alla företag har självfallet inte samma möjlighet att välja men där jag arbetat har de interna systemen fungerat smidigare och bättre än de externa.