Visa ett inlägg
Oläst 2013-02-03, 13:14 #7
Anders Larssons avatar
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 205
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Anders Larssons avatar
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 205
Citat:
Ursprungligen postat av Internet Sweden Visa inlägg
Men Jonny, på allvar!?
- Hur menar du att detta svar skulle vara relaterat till registryverksamhet?

Se det istället som en väldigt elementär support av att istället för att informera TS om att han behöver kontakta administrerande registrar för att de ev. ska kunna vara behjälpliga.

Vilket är detsamma som att skriva in random domännamn på https://www.iis.se/domaner/kontakta-kundtjanst/ för att få samma svar.

Vad sedan gäller slutkundssupport - så är detta något som skall tillhandahållas av respektive registrar, och av den anledningen så är det rätt och naturligt att .SE:s kundtjänst hänvisar vidare.

Vad sedan gäller .SE Registry (Registryverksamheten) så tillhandahålls support gentemot .se-ackrediterade registrarer.

Någon oklarhet?
Det är helt korrekt att de hänvisar vidare, men det svaret borde komma från .SE och inte .SE Direkt.
Anders Larsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat