Visa ett inlägg
Oläst 2013-02-01, 15:22 #5
clirres avatar
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2005
clirre clirre är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
clirres avatar

Reg.datum: Nov 2005
Hej,

Tack för svaren men jag kan inte hålla med er. Länkbygge och sökmotoroptimering anser jag vara affärskritiskt och alla måste göra det på ett sätt eller annat, sen är förstås frågan om HUR man gör det. Firman jag anlitade förra gången "spann" 8 artiklar till femtielva artikeldatabaser och det är ju såna saker man är rädd för. Det kanske funkar idag men knappast något långsiktigt.

Om man inte satsar på att bygga länkar ska man då köra på "göra en fantastiskt fin sida och hoppas att folk länkar"-taktiken? Jag har ett stort antal sidor där folk ofta skriver att de älskar sidan och är otroligt behjälpta osv. men inlänkarna lyser med sin frånvaro.

Jag väljer att tolka era svar som att inte satsa på oseriösa SEO-företag för något affärskritiskt utan att göra det med seriösa företag. Jag är övertygad om att de finns.

Angående att få upp ett sökord snabbt, det är säkert bra men jag tror på devisen "upp som en sol ner som en pannkaka" när det gäller SEO. Hellre sakta men säkert än snabba resultat.

Rapporter varje vecka är ett bra tips. Hur kan man utvärdera företagen som man kontaktar? Vilka kvalitetsvariabler finns det? Vad är tecken på oseriösa företag?
clirre är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat