Visa ett inlägg
Oläst 2013-01-29, 15:03 #4
spexer spexer är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2011
spexer spexer är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2011
Citat:
Ursprungligen postat av lunarmys Visa inlägg
"men jag har inte använt mig av den själv" med andra ord har du använt något annat verktyg, t ex Analytics, för detta?

Eller försöker du säga att du tjänar så mycket pengar, att en sida som drar in runt 70k per år bryr du dig inte om det minsta?
Nej så mycket pengar har jag inte tjänat sidan tillhör mina bästa. Anledningen till varför jag säljer är att jag har andra planer inför framtiden.

Kan förstå att det verkar märkligt, men har knappt ägnat mig åt statistik. Visst har jag loggat in någon gång under året på awstats för att se hur många besökare jag haft.Men har aldrig använt statistiken för att förbättra konverteringen.

Senaste året har sidan i mångt och mycket skött sig själv och jag har fokuserat på andra sajter. Men inte heller på dessa sidor ägnar jag statistiken någon direkt tanke. Samtidigt förstår jag att de flesta använder sig mycket av statistik för att förbättra konverteringar samt att man som köpare gärna vill ha så mycket "kött på benen" som möjligt.

Vet inte riktigt hur det fungerar med Analytics, med tanke på att jag kört adsense på sidan kanske mycket data redan finns lagrad där också?
spexer är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat