Det är 4T som äger alla nummer som börjar på 72*. Tror nog det specifikt är Telia som sitter på hela bunten. Så lösningen är att anlita en annan betaltjänst som inte har några kortnummer.
Det finns andra nyheter kring WyWallet som en kompis till mig som roddar typ hälften av sveriges SMS delade med sig av;
Citat:
As part of the carrier wide mandate in Sweden, yesterday at 12:00 txtNation ported transactions over to the WyWallet platform. Due to the lack of uptake from users in Sweden, where users have to be registered with WyWallet before they can make transactions, WyWallet has recomended that we switch back to premium SMS billing. There is an official deadline to switch everything over to WyWallet by 31st January 2013, however we will be contesting this with the networks and WyWallet given the low conversion in comparison to premium SMS. We will keep you updated as to if the mandate at the end of the month is enforced.
|
Det verkar som att de är redo att ge upp på denna fantastiskt dåliga produkt.
Det jag skriver är mina personliga åsikter och återspeglar inte vad WN eller andra företag jag representerar tycker.