Citat:
Ursprungligen postat av klein
Där kom det gamla proinet skit upp till ytan. Det är väl en stor skillnad, då proinet blev utsatt för sabotage av fd inhyrda tekniker, och vi hade inte 100% koll plattformen då vi tog över, vi fick ärva en dålig konfiguration plus en massa misstag som gjordes.
Varför skall jag inte ha rätt att "gnälla" för om de orsaka skada för, du gnällde på "proinet" för den skada som proinet orsakade dej 2008, då var proinet ett fåmans bolag med begränsade resurser, medan Binero omsatte 34 Miljoner 2012.
|
Vad spelar det för roll för oss användare hur stort bolaget är. Om ett företag utlovar en viss tjänst förväntar man sig att dom levererar oavsett hur stora dom är. Jag anser att du om någon inte har någon rätt överhuvudtaget att förvänta dig att någon bryr sig om vad du råkar ut för. Jag reklammerade den icke fungerande tjänsten hos O&K när du drev den utan att få den minsta respons eller ersättning vilket innebär att du m.fl. blåste mig på runt 800:-. Så med den utgångspunkten kan man ju undra varför du skriver om dina små skitproblem här... vem bryr sig?