Visa ett inlägg
Oläst 2013-01-22, 15:30 #18
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av StefanW Visa inlägg
Va? Vad grundar du det på?
Precis det jag skrev ovan. Visst är Wordpress dugligt om man absolut måste hålla nere kostnaderna, precis som det funkar att hålla kundmöten på biblioteket, men det är långt ifrån alltid ett bra val.

Det är naturligtvis också stor skillnad på ett företag där webbplatsen är en viktig representation av företagets verksamhet (eller hela verksamheten). För små företag med offlineverksamhet duger i stort sett vad som helst även om man också där bör ta ett större ansvar och informera kunden om de åtgärder som är nödvändiga för att skydda sig - t.ex. Akismet, frekvent uppdatering av core + plugins osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Helix Visa inlägg
Ahhh ... du är rolig.


Jag antar att du i så fall äter en del på McDonalds, som säkert har ett bra cms bakom sina sidor.

Du ratar annars en trevlig, kanske familjeägd restaurang som serverar riktigt bra mat - restaurangen kan ju kanske ha en sida som baseras på WP, då man behövde endast presentera sig i korthet och lista sina öppettider och ville inte spendera värst mycket på det. Men fy, nej ... en sida byggd på WP - de måste nog servera hemsk mat där ... du kan ju på allvar inte tycka att företag som har sina sidor gjorde i WP är oseriösa?
Nej då, naturligtvis inte, det var inte alls den typen av företag jag syftade på. Blev kanske lite för allmänt uttalande
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2013-01-22 klockan 15:35
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat