Visa ett inlägg
Oläst 2013-01-08, 01:42 #4
DanielN DanielN är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 330
DanielN DanielN är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 330
Standard Samma här

Citat:
Ursprungligen postat av Erik Stenman Visa inlägg
Själv så råkade jag ut för att de tillfälligt stängde av mitt konto för detta. Helt barockt beteende. Anledningen till att jag inte betalade domänfakturan var att de 1 år tidigare hade lovat att de skulle sluta med att stänga av konton vid utebliven betalning av domän. Den här gången sa supporten samma sak. Fast nu att de gjort det i december och att min faktura tyvärr skickades tidigare.

Håller med dig att de inte tänkt till när de bestämmer sina rutiner. Skadar definitivt deras förtroendekapital.
Hände mig också, fick ett auto. mail där de skev att de skulle stänga hela kontot om jag inte betalade en domän. Jag tyckte det lät konstigt så jag ringde dem. Dem sa att det var en bugg från det gamla systemet och jag inte skulle bry mig, allt skulle rulla på ändå. Nästa dag är alla mina sidor döda... Fick ringa dem, tog 2 min sen satte de på allting igen.
DanielN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat