Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2009
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jun 2009
|
Björklund - nä det var ett genuint svar till min bästa förmåga att leda honom rätt enligt min åsikt. Klart man skall ge en åsikt om du tror han gör helt fel val? Är det inte tanken här - att vi hjälper varandra? Delar erfarenheter? Det är uppenbart att erfarenheten är relativt begränsad från hans sida och att då bygga en server själv och sedan köra co-lo - ja det är extremt fel väg att gå i min mening. Brukar hoppa över dessa typer av svar men i detta fallet gjorde jag ett undantag då det i mina ögon gick hårt åt fel håll och jag tror han hade åkt på alla möjliga problem. Så jag står på mig - helt rätt att flera här ger deras åsikt då det guidade honom klart på rätt väg.
Tartareandesire - jo det var extremt - men också lite för att göra en poäng. Faktum var att jag kände att det var såååå fel väg för honom att därav blev jämförelsen desto mer extrem. ;-) Scouterna använder ibland pinnen dock... bara för at visa att det går. :-) Tror Dakota gjorde rätt i att välja en server och inte visa att han kunde plocka ihop en maskin själv. :-)
Absolut har co-lo fortfarande ett liv - men från den infon man fick här så kändes det verkligen inte som vägen att gå.
God fortsättning på er alla! Hoppas ni haft en härlig jul!
|