Visa ett inlägg
Oläst 2012-12-27, 06:37 #3
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Jag vet inte vilken målgrupp sidan vänder sig till om det inte är rent ockulta kunder.

Svart bakgrund är så sabla trist, att man måste rulla ner sidan för att se ganska tomma sidor förbättrar inte intrycket.

sen har du texterna uppe till höger som knappt syns, och drar man musen över så försvinner de helt, vansinniga färgkombinationer som gör att det inte går att se vad det står.

Loggan uppe i vänstra härnet har för tunna linjer och ordet Stockholm försvinner bakom och texten blir osynlig/oläslig.

Gör om hela konceptet och tänk på hur sidan ska kunna användas av en kund, du ska inte vinna någon intern designtävling med den utan sidan ska locka till sig nya kunder. För det syftet är sidan helt feltänkt från början till slut.

Jag har inte ens börjat prata om information som jag saknar, jag skulle aldrig söka vidare på sidan.

Dessutom händer inte ett skvatt, annat än att texten försvinner, när jag klickar på texterna uppe till höger.

Vad är det för idiot som lärt dig att göra såna sidor, sparka den personen i arslet omedelbart!
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat