Visa ett inlägg
Oläst 2012-12-16, 16:26 #23
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
Håller med - FB och Twitter fungerar mycket väl för oss att gå ut med information. Det tas upp snabbt och de som är aktiva kunder vet att de kan titta i vårt twitterflöde för att se kontinuerliga statusuppdateringar - på svenska dessutom. ;-)
Fast jag förstår inte alls varför en tredje part ska gå före den egna hemsidan? Det går ju enkelt att köra ut via api så slipper man uppdatera på mer än ett ställe. Du hänvisar till resurser men här tar det ju tvärtom MER tid när det ska ut på två, eller till och med tre, ställen. För mig är hemsidan det som representerar företaget, vad som skrivs på FB och Twitter struntar jag för det mesta blankt i.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat