Visa ett inlägg
Oläst 2012-12-16, 15:56 #22
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Citat:
Ursprungligen postat av MusikMixen Visa inlägg
Måste hålla med tartareandesire här. Jag begriper inte varför svenska webbhotell har allt på engelska.

Sen förstår jag inte varför folk klagar på att de kör sin driftstatus på FB/Twitter. Alla sitter ju med sina förbannade mobiltelefoner så snabbare info kan man knappast få. Så credit till CN för det och ni andra.
Allt? ;-) Vi har allt på svenska och en sak på engelska. Bara för att vara tydlig. :-) Bra dock att vi får feedbacken här för vi har som sagt inte fått höra från våra kunder att just ge driftstatus på engelska är ett problem. Trots det håller jag med om att vi skall självklart vara lokala.

Håller med - FB och Twitter fungerar mycket väl för oss att gå ut med information. Det tas upp snabbt och de som är aktiva kunder vet att de kan titta i vårt twitterflöde för att se kontinuerliga statusuppdateringar - på svenska dessutom. ;-)

Bara som förklaring varför vi väljer att köra "bara" englska på just den sidan. Vi kör idag en internationell satsning och denna kändes som en möjlighet att kunna samköra och få bättre effektivitet. När vi lägger på personal i olika tidzoner finns det också samkörningseffektiviteter man kan utnyttja för att än snabbare nå ut med information.
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat