Citat:
Ursprungligen postat av ITisGood.se
Inget av det där du säger har något att göra med kvaliteten på supporten och det är det är den i särklass viktigaste delen för att ha en bra support. Givetvis är det viktigt med hög tillgänglighet och korta svarartider, men det spelar i slutändan ingen som helst roll om man inte kan få bra svar.
|
Ni måste skilja mellan support och tekniker, tänk på att 99% av alla som ringer en webbhotellssupport (Inte folk här på WN alltså) har enkla frågor om domäner, sina konton och fakturor, samtliga personer i vår supportavdelning kan besvara på dessa frågor utan problem.
Är det så att frågorna är väldigt tekniskt riktade så kan vi självfallet fråga en tekniker och sen besvara frågan, men sitter man själv på natten kanske man inte alltid kan besvara en sådan fråga. Då skickar våra supporttekniker detta vidare till våra tekniker så får personen i frågan oftast svar direkt på morgonen, och har då fått väntat några timmar.
Nu har denna tråd blivit något i stil med: "Vi drar upp dåliga exempel mot Crystone" och jag är nästan säker att vi inte är det enda webbhotellet som har en 1st och 2nd line samt en teknikavdelning i Sverige i Webbhoellsbranchen.
Har ni vidare problem med vår kundtjänst får ni gärna kontakta mig direkt på
[email protected] så kan vi diskutera detta vidare.