Visa ett inlägg
Oläst 2012-12-12, 23:29 #8
pelmereds avatar
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2010
pelmered pelmered är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pelmereds avatar

Reg.datum: May 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Vad menar du med att vår amerikanska support är helt värdelös? Tänk på att dom sitter på nätter och kvällar och har ingen tekniker dom direkt kan kika med om det skulle vara något mer tekniskt avancerat problem. Dom har bara arbetat för Crystone i 1 månad och som vi alla vet är denna branschen väldigt speciell och inte helt lätt att lära sig direkt. Vi jobbar hårt med att utbilda dom och hoppas dom inom en snar framtid ska klara sig helt självständigt.

Mvh
Fredrik
Där tycker jag verkligen att ni skjuter er själva i forten. Att sätta några nya arbetare som inte har så mycket koll själva på supporten under natten är ju bland det dummaste jag hört. Jag väntar mycket hellre till morgonen eller förmiddagen därpå om jag då kan få ett vettigt svar ifrån någon som har koll än att få ett goddag yxskaft-svar mitt i natten.
Det är väldigt svårt att få till bra support dygnet runt och har man inte tillräckligt med duktig och välutbildad personal. Det måste ju alltid vara någon som kan ta de mer avancerade problemen om ni ska ha supporten öppen annars är det bättre att ha stängt. Det måste bli en långsiktig satsning där man ökar personalstyrkan och utbildar fler tekniker INNAN man börjar köra med support dygnet runt och det blir ju såklart en kostnadsfråga i slutändan.

Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Jag kan citera många kunder som kallar oss Sveriges bästa Support, det är självfallet inte vi själva som bara sagt detta. Det är ju bara kika, kolla svarstiderna, hur många sätt du kan komma i kontakt med oss och tillgängligheten. Nu som sagt kör vi stenhårt på vår amerikanska support och utbildar dom hela tiden, har du exempel på något som du vet direkt dom inte kan får du gärna förmedla det så vi kan bli bättre, du har min mail och kan skicka dom till mig direkt eller via PM här, vi vill ju inget annat än att bli bättre!

Mvh
Fredrik
Inget av det där du säger har något att göra med kvaliteten på supporten och det är det är den i särklass viktigaste delen för att ha en bra support. Givetvis är det viktigt med hög tillgänglighet och korta svarartider, men det spelar i slutändan ingen som helst roll om man inte kan få bra svar.
pelmered är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat