Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo
Vad menar du med att vår amerikanska support är helt värdelös? Tänk på att dom sitter på nätter och kvällar och har ingen tekniker dom direkt kan kika med om det skulle vara något mer tekniskt avancerat problem. Dom har bara arbetat för Crystone i 1 månad och som vi alla vet är denna branschen väldigt speciell och inte helt lätt att lära sig direkt. Vi jobbar hårt med att utbilda dom och hoppas dom inom en snar framtid ska klara sig helt självständigt.
Mvh
Fredrik
|
När jag läste detta så var jag bara tvungen att kommentera.
Du säger att supporten sitter kvällar och nätter MEN HAR INGEN TEKNIKER?
Då citerar jag direkt från er hemsida under menyn "Kundtjänst"
Crystone har supporttekniker 24/7 för att lösa eventuella problem eller frågor som kan uppstå.
Med andra ord så ljuger ni och har fel information på hemsidan?
OFF: De dära domänerna du skulle fixa åt mig som låg under "Föreberedda" resulterade i att du tog bort 4 av domänerna jag hade betalt för så att de låg öppna för allmänt köp! Och inte minst sagt blev jag dumförklarad på supporten om att jag inte hade registrerat 15 domäner utan bara 11 stycken. Efter mycket dumförklarande tillbaka så hitta ni mailen som hade gått ut till mig där det stod exakt vad jag hade beställt.
Att det ska ta så lång tid för er innan polletten trillar ner!