Visa ett inlägg
Oläst 2012-12-12, 10:58 #4
magiana magiana är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 174
magiana magiana är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2004
Inlägg: 174
Jag kan inte programmera det minsta lilla. Lite html och css kan jag och sen är det trial and error tills det blir rätt. Jag har varit på gång att bygga om sidan i joomla men det är inte ens halvfärdigt.

Gnistan för skrivandet har aldrig funnits. Jag hade hoppats att det skulle ge sig bara jag skrev tillräckligt mycket. Språket har jag ju aldrig haft några problem med och jag kan uttrycka mig i skrift men faktaartiklar suger.

Om jag outsourcar skrivandet blir det inga slantar över till mig. Jag tjänar inte så mycket. Det blir som att börja om med allt.

Jag saknar dessutom visioner för sidan. När jag tittar på en annan sida som startades för bara ett par år sedan så blir jag grön av avund. Personen som har sidan söker samarbeten men jag vet ärligt talat inte vad jag ska kunna tillföra i ett sådant samarbete, kanske lite SEO på sin höjd och uppdatering av hemsidan. Jag kan inte ens bidra med foton för personen har vansinnigt mycket mer foton än vad jag har (och i sammanhanget är de viktiga).
magiana är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat