Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo
Vad menar du med att vår amerikanska support är helt värdelös? Tänk på att dom sitter på nätter och kvällar och har ingen tekniker dom direkt kan kika med om det skulle vara något mer tekniskt avancerat problem. Dom har bara arbetat för Crystone i 1 månad och som vi alla vet är denna branschen väldigt speciell och inte helt lätt att lära sig direkt. Vi jobbar hårt med att utbilda dom och hoppas dom inom en snar framtid ska klara sig helt självständigt.
Mvh
Fredrik
|
Nu minns jag inte riktigt omständigheterna, men en kompis ville komma i kontakt med er support någon halvkonstig tid. Han ser att ni har support dygnet runt, när han ringer kommer han till engelsk support, vilket iofs inte är så konstigt. När han väl kommer fram, får han svaret att supporten inte kan hjälpa honom med något vanligt ärende ang. domäner, minns inte vad. Istället ombeds han maila. Sveriges bästa support, som inte ens kan svara på en enkel fråga i telefonen?