Visa ett inlägg
Oläst 2012-12-11, 22:35 #3
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo Visa inlägg
Jag kan citera många kunder som kallar oss Sveriges bästa Support, det är självfallet inte vi själva som bara sagt detta. Det är ju bara kika, kolla svarstiderna, hur många sätt du kan komma i kontakt med oss och tillgängligheten. Nu som sagt kör vi stenhårt på vår amerikanska support och utbildar dom hela tiden, har du exempel på något som du vet direkt dom inte kan får du gärna förmedla det så vi kan bli bättre, du har min mail och kan skicka dom till mig direkt eller via PM här, vi vill ju inget annat än att bli bättre!

Mvh
Fredrik
Supporten blir inte bättre för att man har fler sätt att kontakta kundtjänst. Man kan ju erbjuda support genom ett konto på Match.com eller genom en person som står på Sergels torg 14-22 varje dag också ifall man tycker det är kul Vad gäller den amerikanska supporten och svarstider så handlar det inte direkt om utbildning, kan de ändå inte bistå med något utöver vad man själv kan göra eller som kan informeras om på hemsidan så spelar det ingen som helst roll ifall de svarar inom en minut eller ett dygn.

Jag hade för övrigt inte klagat det minsta på er support ifall ni inte hade marknadsfört er som "Sveriges bästa support". Den är som sagt var helt okej sett till vad man betalar som kund.