Citat:
Ursprungligen postat av WordpressMan
För närvarande så skulle jag inte rekommendera Crystone över huvud taget. Jag köpte 15 st domäner i lördags och idag har fortfarande inte 8 domäner registrerats än.
Jag ringde supporten klockan 4 på natten för att höra mig för om vad som krångla med domänerna (eftersom de "har" support 24/7). När jag väl ringer så säger en automatisk telefonröst att det är ca 2 min väntetid. Efter 20 min tröttnar jag och lägger på. Jag fyller i att jag vill bli uppringd av Crystone och anger namn och telefonnummer. Än idag så är det ingen som har ringt. Läser sen på hemsidan att SVENSK support bara är öppen mellan 08-19.
Så då ska man tydligen ringa ENGELSK support efter 19.00 och då kan man fråga sig, hur mycket kostar det då att ringa den engelska supporten om den ska gå via usa?
Idag ringde jag supporten igen och fick prata med en tjej. Hon skulle skicka iväg ärendet och hade det inte löst sig till imorgon så skulle jag höra av mig igen. Riktigt dålig support då de andra webbhotellen löser problemet DIREKT.
Utöver det så är kontrollpanelen väldigt rörig och har ingen som helst logik i det hela men det jobbas det tydligen på nu.
Som sagt, jag rekommenderar inte Crystone för fem öre och att dem påstår sig ha "Sveriges bästa support" uppfyller dem långt ifrån. Sen påstår dem att man kan chatta med en tekniker men inte vart man ska öppna upp chatten osv.
Det var första och sista gången jag använde Crystone!
Det blev ett surt och tråkigt meddelande MEN måste bara informera om deras usla tjänster och service!
|
Hejsan, ber om ursäkt för detta som inträffat, har du ditt ordernummer eller ärendnummer så löser jag detta direkt åt dig. Du kan skicka dom i ett PM till mig om du vill.
Att ringa oss nattetid kostar inget extra då det är svenskt nummer och allt sköts via IP-telefoni.
Kontrollpanelen är vi fullt medvetna om att den inte är den enklaste att navigera sig runt i som ny kund, men denna kommer att uppgraderas asap, sist jag kollade så var planen under nästa vecka. Så ny kommer och den nya är betydligt enklare. Vi jobbar otroligt mycket mot vår leverantör Parallels för att den nya ska vara så enkel som möjligt.
Chatten öppnar du längst ner till höger på sidan, den kommer upp om du är inne på någon av sidorna under Kundtjänstdelen.
Jag har själv haft koll på alla ringaupp kunder idag och samtliga ska ha blivit uppringda, det kan ha varit så att vi har försökt ringa dig men att du suttit i telefon eller inte varit anträffbar.
När det gäller supporten i USA som inte besvarat på ditt samtal kan det ha varit en längre kö som orsakat att du inte blivit besvarad i tid, jag ska kontrollera med vår telefonleverantör som vi bytte till förra veckan och kolla med dom om dom kan se vad som skedde med ditt samtal.
Har du några andra frågor får du gärna återkomma till mig direkt här eller på
[email protected]
Mvh
Fredrik