|
Supermoderator
|
|
Reg.datum: Mar 2007
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Mar 2007
|
Hej,
Det går inte att jämföra äpplen med päron.
Det kan skilja lika mycket i en webbplats kvalitet som det gör mellan en Lada och en Rolls-Royce. En egenutvecklad välfungerande CMS-styrd webbplats med professionell design och 100% korrekt text (språkmässigt och grammatiskt), är ju något helt annat än en enkel Wordpress-sajt med köpt tema. Att prångla enkla webbplatser borde ju vara jämförbart med att jobba på ICA. Man blir inte rik på det, men man klarar sig.
Att som halvmedioker hobbyprogrammerare ta 800 spänn i timmen kan man ju försöka med. Jag har svårt att tro att man hittar några kunder.
OBS! Nu påstår jag på intet sätt att TS skulle vara halvmedioker. Det har jag ingen som helst aning om. Mitt resonemang är generellt.
Ps. Själv tar jag just under 200 spänn i timmen för design, foto, SEO och skrivjobb (har dock inte så mycket tid med kundjobb numer). Men jag bor i Thailand, så nu är det jag som jämför äpplen och päron. ;-) Om jag är medioker eller halvproffsig får andra bedöma.
|