Visa ett inlägg
Oläst 2012-11-30, 09:48 #11
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
Tror du har rätt i det med splittringen - men du är nog relativt unik i din inställning med tex att formuläret står i centrum. Du missar nog inte många som du säger - men det blir vanligare och vanligare med andra kanaler och folk föredrar helt enkelt olika kanaler.

Formuläret har sin fördel att man kan lista ärenden direkt på en webbsida och man kan få god koll på det sättet.
Uttryckte mig kanske lite klantigt. Menade inte direkt att formuläret ensamt är viktigast, e-post är en självklarhet utöver det som jag skrev. För egen del kommer sig de flesta supportärenden på webbhotell av att jag varit inne i kontrollpanelen, då förväntar jag mig att det finns ett lättillgängligt formulär där inne där jag snabbt kan skriva min fråga. Så är det inte hos er till exempel där man bara har en flik med länk till Get Satisfaction-forumet till vänster. Att man som företag använder amerikansk/engelsk mjukvara utan fullständig svensk översättning är inte heller så lyckat i min bok. Visst kan de flesta svenskar engelska men det ser inte särskilt bra ut Det finns åtminstone ett par svenska webbhotell som skickar ut bekräftelsemail från supporten enbart på engelska.