Visa ett inlägg
Oläst 2012-11-28, 22:10 #17
tony-axbyte tony-axbyte är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 196
tony-axbyte tony-axbyte är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 196
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Jag tycker också e-post är oerhört smidigt men vill knappast påstå att det är Guds gåva till mänskligheten Är säkerheten väldigt viktig så är knappast vare sig e-post eller telefon aktuellt så det känns inte som en relevant frågeställning. Det enda jag menade var att telefon i princip alltid fungerar bättre än SMS, e-post, Facebook eller vad som oavsett om man ska ha tag i en polare, en kund eller en leverantör i ett brådskande ärende.
För min del så förväntar jag mig att kunden ringer om något är brådskande, man kan aldrig veta hur mottagaren prioriterar just mitt ärende eller vet vad som är viktigt för mig. Det kan ju ha missats bland mängden dagliga mail med eller fastnat i spamfilter m.m. Sen är det nog lämpligt att svara på ett mail så fort man läst det. Jag brukar även tänka så att det man kan diskutera om någon kund med någon annan är publik info som t.ex. finns i whois eller Eniro m.m. men inga andra kundspecifika detaljer.
tony-axbyte är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat