Visa ett inlägg
Oläst 2012-11-28, 18:54 #3
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Kjette, det ena utesluter ju inte det andra. Naturligtvis kan man ändå ha en öppen support även om man gör en koppling mot användaren om denne är inloggad. Att jag ska fylla i namn och e-post själv hos Loopia är ju t.ex. onödigt när det finns på mitt konto.

Det är flera som är mycket sämre än Loopia. Hos Crystone får man ingen hjälp alls i formuläret, möjligt det går att hitta något någonstans i deras eländigt överorganiserade kontrollpanel men tror icke så. City Network har inte ens ett vettigt formulär numera (rätta mig gärna) utan bara vanlig e-post alternativt ett plottrigt supportforum från Get Satisfaction. Bara några exempel, finns ytterst få av de större som är riktigt bra. Binero är ett undantag
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat