Citat:
Ursprungligen postat av hundserver
Misstänker att du då helt enkelt INTE har förklarat i ditt mail vad du redan har provat,
Sitter själv i en kundsupport och många kunder tror att vi är tankeläsare.
Personligen så upplever jag inte svaret som drygt utan mer frågandes.
|
Skickade med en screenshot av felmeddelandet jag fick när jag importerande databasen. Svaret var en länk till hur jag skapar en databas. Ingenting märkligt med det?
Citat:
Ursprungligen postat av Red71
Jag har haft surftown sedan 2004 och ett fåtal gånger behövt kontakta supporten. Men då jag gjort det så har dom varit snabb och löst problemen samt varit vänliga.
Sedan tycker jag att dom kan vara dyr på vissa domäner men det är ju en annan sak.
Då jag som utomstående läser ditt inlägg så ser jag inget drygt i deras svar, men samtidigt så är det bara en rad ur ett svar så man kanske missar helheten.
Mvh M
|
Nejdå, det var det drygaste. Kanske var lite emo när jag fick mailet. Bara mest en dålig känsla av att de inte tror att man inte passerat datakörkortet.
Citat:
Ursprungligen postat av hnn
Min erfarenhet av Surftown support är att dom är dryga och ger svar som "Goddag yxskaft"
|
Haha, precis så kändes det. Nåväl, fick ett nytt svar som verifierade en av teorierna jag hade om varför det inte fungerade.
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
De kan ju omöjligt veta att du tagit bort databasen det sista du gjorde... Bättre låta den vara kvar så de kan testa själva och ge ett relevant svar. Supporten brukar vara snabb och hjälpsam men jag har å andra sidan aldrig haft några större bekymmer där.
|
Det är sant att de inte kan veta det. Frågan är då var jag fick felmeddelandet från. Hittade jag på att jag skapat en databas och gjorde en bild i paint för att skoja med supporten?
Tack för alla svar. Ska se om jag kan lösa problemet. I övrigt ser jag fram emot Surftown och hoppas på att det ska rulla härefter.