Visa ett inlägg
Oläst 2012-11-14, 13:55 #10
r.eklund r.eklund är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2006
r.eklund r.eklund är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Sep 2006
Tack för snälla kommentarer och jo jag har hört förut att skicka mellan 1500-1800 ordrar om året inte alls är dumt för ett "vid sidan av jobb"
Visst var det en riktigt fin extra inkomst för "ganska" liten insats men det är ändå lite jobb och som det ser ut nu så har jag inte den riktiga lusten som krävs för att det ska snurra på som förr.

Märker ju rätt fort om man inte lägger intresset på att handla in nyheter, (vilket för övrigt är det roliga), uppdatera hemsidan, göra nån annons, dra igång nån rabattkampanj med nyhetsbrev osv. så dalar ju försäljningen och det är där jag är nu. Dessa grejer är inte direkt jobbiga egentligen men finns inte glöden och som det ser ut nu med dalande siffror så är det svårt att få motivationen.

Det har kommit upp andra "intressen" i livet som tar tid nu

Jag startade hela grejen med typ 20k egna pengar så trots att det idag inte går speciellt bra försäljningsmässigt så borde det ju absolut inte vara några större svårigheter att komma upp till och kanske över mina bästa siffror med rätt driv nu eftersom det mesta redan är grundat

Idag syns jag ju ingenstans egentligen och självklart så säljer man inte mycket då

Krävs kanske nytt blod och därför jag funderar om nån vill jobba vidare med detta.
r.eklund är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat