Visa ett inlägg
Oläst 2012-11-12, 16:04 #4
bofink bofink är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2012
bofink bofink är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2012
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasS Visa inlägg
En generell varning: De flesta webhotell tillåter inte att du köper ett webhotellskonto och sen upplåter åt dina kunder. I så fall har de säkert någon färdig lösning eller alternativ lösning på det, men att "sälja" webhotellet vidare är oftast förbjudet.
Jo, jag misstänkte det. Jag tänker självklart kontakta support på respektive webbhotell innan jag ger mig i kast med den här lösningen.

Citat:
Ursprungligen postat av zenda Visa inlägg
Om du redan nu vet att några kunder kommer flytta till dig omgående så skulle jag rekommendera att gå direkt på VPS alt egen server. ÅF-lösningarna blir snabbt ganska begränsade. Beroende på hur mycket kunskap du har så kan man ofta köpa till tjänster där företaget man hyr vps/server av tar hand uppdateringar och underhåll.
Uttrycken Egen server och VPS skrämmer mig då jag har begränsad kunskap om sådana system, och jag vill ogärna gräva ner mig i administration av server då mitt företag främst riktar sig på att ta fram webblösningar. Dock så verkar det ju vara en rimlig lösning. Känner du till något företag som erbjuder enkel VPS till rimligt pris?
bofink är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat