Visa ett inlägg
Oläst 2012-11-11, 12:05 #38
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av ztream Visa inlägg
Hade någon nära anhörig till mig varit nära döden men överlevt hade jag med glädje betalat bötern. Tänk vilken underbar känsla att få ha den man älskar kvar. Men klart man kan känna sig sur på att man får böter i detta läget också, men då blir det en kamp mot väderkvarnar. Tid slösas på detta när du kunde umgåtts med sambon eller skrivit en fin kärleksförklaring till henne.

Dm:a ditt bankkonto så betalar jag bötern om du slutar tänka på det och slösa tid, ok?
Tack Dan, men jag betalade boten med glädje.

Edit: Jag var mest lite småirriterad och berörd av händelsen så det blev att jag tog ut det på boten istället. :P Men so du säger Dan så är det en väldigt bra investering. Men tack för att du förstår! Personen man älskar är otroligt mycket viktigare än några hundralappar. Har inte ens tänkt på det sedan jag betalade den.

Min far har tydligen varit i kontakt med polisen utan att jag bett honom om det, och de ska återbetala hela beloppet. Så med tanke på omständigheterna var jag juridiskt berättigad att parker så som jag gjorde. Som jag förklarade innan så behövdes jag där inne då läkarna inte kände till hennes starka allergi alls, och hon kunde inte tala för sig själv. Jag fick vid flera tillfällen tillkalla läkarna där inne så att de kunde ge henne adrenalin mm. De var nämligen inte närvarande hela tiden av förståeliga skäl så jag var till stor hjälp där inne.

Senast redigerad av Lancelot den 2012-11-11 klockan 12:17
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat