Ämne: .xxx
Visa ett inlägg
Oläst 2012-11-10, 22:46 #9
ereboss avatar
erebos erebos är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2011
erebos erebos är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
ereboss avatar

Reg.datum: Jun 2011
Citat:
Ursprungligen postat av knullis Visa inlägg
Hah allt som är relaterat till porr även domäner är svenskarna tveksamma över, vad är det att vara tveksam över gällande dessa domäner? Det finns bra nyckelordsdomäner lediga och man ser direkt att det är en porrrelaterad sida om den ligger på XXX så man slipper få underåriga besökare från google osv.

Finns inga tvivel enligt mig att dessa är bäst och lämpligast för all form av erotiska sidor både svenska och utländska.
För mig personligen är det enda tveksamma priset, så fortsätter hålla mig till .com, .net och .org endast PGA det.

Gällande vart man reggar dem billigt : namecheap.com = 78$ sett någon annanstans för 49$ men minns ej var hmmmm

Sen skulle jag vilja fråga Erebos som jag vet har en fin samling av .xxx domäner hur du upplever att ranka dessa domäner i svenska google i jämförelse med tex .net .org .com?
Håller med knullis, har några xxx domäner som börjar gå hyfsat, har inte kommit så långt att jag har rankat på svenska google vad jag vet, har ju så många projekt igång hela tiden och så kan jag för lite fortfarande tyvärr. Jobbar ju fortfarande bara med webbmastrandet nattetid när jag inte har mitt vanliga jobb att sköta!
Men nu fick jag en spark i baken att testa att jobba upp en kanonbra "svensk" xxx domän som jag nästan glömt bort!
erebos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat