 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 257
|
|
Medlem
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 257
|
Kunden har alltid rätt....... När den inte har fel!
Jag råkar ut för detta ibland och jag kan inte backa utan att göra förlust.
Jag har sedan länge slutat tro på att en missnöjd kund kostar mer etc.
Några har jag bett vända sig till ARN om de är missnöjda. Ingen har gjort det än vad jag vet...
Prova att boka 3 taxibilar och när de är på plats så säger du att du bara behöver 1.
Boka en tid hos tandläkaren och gå ej dit och meddela ingenting och se vad som händer.
Jag har slutat att dalta. Folk har skyldigheter att ta reda på vad som gäller annars får de försäkra sig om det innan de beställer tjänster och specialprodukter.
Kan du sälja till någon annan så kanske du skall göra viss återbetalning, annars ej!
|