Visa ett inlägg
Oläst 2012-11-08, 09:37 #26
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Jag tycker det är viktigare att patienter och deras anhöriga OCH ambulanser sabbt kan parkera utanför akuten när de behöver det. Än att parkeringsvakterna ska få ytterligare ett ställe där de kan plåga livet ur bilisterna.

Att parkeringsvakterna sätter böteslappar på bilarna ökar inte framkomligheten, det är en myt, det enda det gör är att det lägger sten på börda för och plågar redan hårt prövade människor. De som behöver parkera i närheten av en akutmottagning har ju oftast ett syfte som är viktigt att komma in till just akutmottagningen, det är knappast semesterfirare och okynnesturiser sm parkerar där för nöjes skull.

Nu var dte ju int eså att TS på något sätt stod i vägen för eller hindrade trafiken, utan TS hade ett synnerligen behjärtansvärt och enligt vad jag förstår fullt legitimt skäl att besöka akutmottagningen eftersom TS sambo behövde akut läkarvård och TS själv var behjälplig och skapade trygghet för sin sambo.

Jag upplever själv att parkeringsvakter mest skapar otrygghet och vantrivsel för bilister, och det är min egen högst personliga erfarenhet.

Senast redigerad av Conny Westh den 2012-11-08 klockan 09:45
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat