 |
Medlem
|
|
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 95
|
|
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
Inlägg: 95
|
Hej Loco,
Jag hade uppskattat om du skrivit eller kontakta oss i förstahand för att du inte fått din utbetalning för Firstdate. Vi hade då kunnat hantera ditt supportärende med snabbare återkoppling i vad som händer i ärendet och ge dig bättre service.
Vi har tänkt och uppdatera ärendestatusen här på WN men eftersom vi ännu inte fått alla pusselbitar på plats har vi inte återkommit med ny information ännu.
Firstdate har obetalda fakturor sedan april och alla är överklagade, de hävdar att vi har fakturerat för många leads och sales. Anledningen beror på att kund upprepade gånger skickat samma lead och sale till Affiliator dock med olika order-iden så därför kan vi inte se något fel.
Vi har sedan juni upprepade gånger, varje månad både ringt och mailat kund och bett dom återkomma till oss med en lista på vilka lead och sale som de anser är fel så vi kan granska detta närmare. Vi har dock aldrig fått ett ordentligt svar från kunden och de har heller inte betalt något sedan april utan bara skjutit upp ärendet.
När vi för ca 10 dagar sedan skickar ett mail till Firstdate och meddelar att vi kommer stänga ner deras program och gå vidare utan deras lista hörde de av sig väldigt snabbt. De meddelade att vi skulle få svar nästa vecka (dvs denna vecka). De meddelade även att de har fixat felet med att de rapporterar dubbel-ordar till oss.
Firstdate är självklart måna om sina Affiliates och därför ringer de upp dig efter de sett detta inlägg, det var vi som skickade url:en till din tråd till Firstdate i samma mail där vi skrev att vi kommer stänga ner deras program om inget händer snart. Sanningen är den att vi upprepade gånger har försökt nå kund för att få in pengarna så vi kan betala alla våra Affiliates.
MVH
Affiliator
Senast redigerad av Affiliator den 2012-11-06 klockan 21:58
Anledning: felstavning
|