Visa ett inlägg
Oläst 2012-10-29, 15:44 #2
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Standard Saklig granskning är bra, men löjligt gnäll är bara dåligt

Citat:
Ursprungligen postat av Clarence Visa inlägg
Så du menar att oberoende media inte har någon påverkan på val eller politik? Jag finner det rätt självklart att granskning är en rätt grundläggande del av det som styr väljarbeteende.

Tillbaka till frågan så tror jag inte det leder till några problem förutsatt att du som tidigare sagts inte försäker utge dig för att vara en officiell sajt för partiet.
Jag själv lyssnar aldrig på när ett parti kritiserar et annat, jag är intresserad av vad varje parti har att erbjuda för EGEN politik, dvs vad de kan göra för mig, Sverige och Världen i positiv bemärkelse.

När politikerna gnäller på andra politiker tycker jag bara de är löjliga. Det är ju oft arena personangrepp. Bättre att lyfta fram den egna politiken.

Saklig granskning är bra, men löjligt gnäll är bara dåligt.

Jag tittar knappt på debatter längre för det är bara gn'äll och personangrepp, ingen får pratat till punkt. Vda fan ska man lyssna på sånt för.

Såg en debatt i går på SVT-Play mellan Åsa Romson (MP) och en FP-politiker med invandrarbakgrund. FP-politikern ville diskutera att alla partier skulle diskutera mer invandringspolitik utan att behöva bli anklagade för rasism.

Så länge partierna tiger om invandringspolitik så vinner SD mer terräng eftersom de är det enda partiet som diskuterar frågan aktivt. De andra vill bara tiga ihjäl frågan.

Jag tycker det är bra att vi har invandrare, men jag tycker det är förbaskat synd att Pizzabagarna många gånger är utbildade ingengörer. De borde få jobba med det de är utbildade för i stället.

Något måste göras för att bryta upp den extremt höga andelen arbetslösa bland människor med invandrarbakgrund. Jag tror inte för ett ögonblick att invandrade personer är latare än etniska "Svenskar".
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat