Visa ett inlägg
Oläst 2012-10-26, 12:43 #2
Advocacy Advocacy är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2010
Advocacy Advocacy är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2010
Först och främst: radera listan i botten på ditt inlägg, då det ju påvisar att du visst hade ond tro. Det argumentet hjälper dig öht inte. Antagligen kommer de inte heller bry sig om dina framtida planer, eftersom du inte använt namnet på flera år och har haft tid.

Om mailet är äkta så finns det anledning att bry sig, Zak M. är en känd figur inom domänkretsar, framför allt i nordamerika. Du får nog bestämma dig om detta verkligen är värt fajten. Ärligt talat så köper jag inte din förklaring för 5 öre (ang. meditationssida) och det kommer nog ingen annan att göra heller. Volvo betyder också något (latin: jag "rullar"). Det kommer att kosta dig att försvara namnet om det blir aktuellt, och jag skulle kunna hjälpa dig att hitta internationella experter på domännamns-rätt. Trots att jag bott i belgien så har jag ingen koll på deras motsvarighet till ATF, men jag råder dig STARKT att släppa namnet och fokusera på annat.

Det finns mycket att diskutera här, så utan att bli för långrandig: Antingen göra världens fight mot ett stort konglomerat eller spara energi och pengar och ge dem namnet och fokusera på det som är viktigt för dig. Kanske inte så svårt att se vad jag rekommenderar

Lycka till oavsett!
Advocacy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat