Visa ett inlägg
Oläst 2012-10-24, 13:44 #7
[email protected] infinity@your.se är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2010
[email protected] infinity@your.se är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: May 2010
Daniel: idéen med webhotell är något jag diskuterat med en god vän som har en bra ingång på det, så det kommer jag absolut jobba på men så här inledningsvis vill jag hitta en lite snabbare väg in och mjukstarta tjänsten lite, för att sedan slå på stora trumman. Jag har svårt och tro att webhotell som t.ex. Loopia kommer hoppa på tåget innan man har en stor drös med referenskunder.

SEO är riktigt svårt, detta är nog inte en normal tjänst att "söka" efter utan mer om man springer på den eller får den presenterad för sig kan man se kopplingen om man har behovet.

Jag tror att e-postmarknadsföring kan vara bra om man lyckas få tag i en stor mängd domännamn till företag, så vitt jag förstått är det lagligt att skicka reklam till info@ och support@ på företag. Visst man kommer kanske inte direkt till beslutsfattare men kan förhoppningsvis komma till en uttråkad person på supporten som anser det här vara ett bra verktyg. Även om det ger en väldigt liten konvertering på e-post så har man tillräckligt många blir det bra ändå

Jag behöver ju inte så många kunder för att det ska bli bra ekonomi.
infinity@your.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat