Visa ett inlägg
Oläst 2012-10-17, 08:57 #10
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Oct 2006
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar

Reg.datum: Oct 2006
Så trött man blir på dessa moralpoliser på WN, är verkligen hans inlägg så hemskt och provocerande i era ögon att ni bara klanka ner på hans presentation av sig själv? Han skriver ut sin sida i text, inte ens en länk.. Det måste väl ändå vara lov att berätta vad man gör, och vad man har för historia.

Personligen tycker jag det är trevligare att veta vilka man snackar med, och veta vad dom kan när man debatterar något.

Egenreklam regeln kom väl till för att folk svarade på poster likt "vilket webbhotell är det bästa i världen?" där alla aktörer här inne skamlöst berättade hur bra dom själva var, och det urartade var endaste gång i gnabb och tjafs.

Regeln kan väl aldrig ha varit menad att stoppa såna här poster?

personligen tycker jag att det är spännande att det faktiskt kommer till folk med lite erfarenhet, d.vs faktiskt erfarenhet. och inte bara en massa prepubertala fjortisar som ska sälja 32 teckens domäner som är "the shit", eller psd filer som tar 20min att göra.

Så kan folk vänligen ta och roa sig ned, före ni driver bort även denna person till Ehandel.se
FredrikNas är inte uppkopplad