Visa ett inlägg
Oläst 2012-10-11, 10:51 #13
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Jämförelsen med en fallskärm var väl ändå ganska irrelevant Du får snarare jämföra med "supporten" på MAXI och den är ganska så usel, åtminstone där jag handlar. Man får leta efter personal om man inte handlar på arbetstid, varor är slut titt som tätt, kassorna krånglar rätt ofta, korgarna är ofta slut... Om man som företag hävdar att ens verksamhet suger så är man bra korkad Jag tycker du bör glömma din upplevelse med Binero en gång för alla och gå vidare. Allt går inte alltid precis som man vill, man får göra det bästa av situationen. De allra flesta kunder hos Binero är trots allt nöjda med den prisvärda produkten, du får inte glömma bort att du är EN kund som kör gammal ASP. Ytterst få råkar ut för sådana problem.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat