Visa ett inlägg
Oläst 2012-10-10, 13:43 #5
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Kan bara hålla med tartareandesire. Flytten har tagit för lång tid och därav råkar många i kläm. Om du PM:ar dina fakturanummer så skall jag dra vidare så vi får det löst för dig. Eller du kanske redan har ett ärende hos oss i supporten så de jobbar på det?

gusti - japp kan vara så - vi gjorde mycket stora uppdateringar igår och vet att vissa saker jobbas det med fortfarande. Följ oss gärna på Twitter och kolla även här: http://cnstatus.com/ - där vi försöker kommunicera vad som händer och vad man kan förvänta sig. Tror att mot slutet av dagen är det mesta på plats som det ska. Tror du kommer gilla skarpt allt från den förbättrade prestandan till nya funktioner som snart aktiveras. ;-)
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat