 |
Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
|
Nej, som sagt. Vi har skickat ut 3 st e-postmeddelanden (till samma e-postadress som du fick dina användaruppgifter skickade till) samt 2 st brev (till angiven adress, som vi även kontrollerade med ett bolagsregister).
Det är givetvis beklagligt att Fabian inte har fått sina fakturor, varken via e-post eller vanlig post. Vi fick in 100-tals nya kunder under vår 15-års kampanj och ingen annan av dessa har haft samma problem som Fabian.
Vi raderar inte våra kunders hemsidor för att lägga ut reklam om oss själva. Den sida som läggs ut, om ett konto stängs av, är en vanlig standardsida med hänvisning till oss. Det är precis vad merparten av alla webbhotell gör om ett konto stängs av.
Vi sparar även informationen från avstänga konton under en tid. I detta fall så stängdes kontot av i augusti, men vi blev inte meddelade om detta förrän nu - i oktober (2 månader senare). Även om idealet vore att spara alla kunders data för all framtid så är det inte riktigt praktiskt genomförbart.
Även om Fabians upplevelse med våra faktureringsrutiner är unik så kommer vi att se över dessa, för att se om det finns något vi ytterligare kan göra för att bättra oss. Det sista vi vill är givetvis att tappa kunder i onödan. Vi kommer likaså att ta era förslag i beaktande.
|