Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-26, 12:44 #17
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
smsnetwork smsnetwork är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Affelix.com Visa inlägg
Hejsan

Nu har jag mer information kring de kampanjer du nämner. Generellt sätt har du marknadsfört en del klickkampanjer som genererat mycket pengar till dig. Klick kampanjer får i 9 fall av 10 inte marknadsföras via rewardssidor, vilket du bedriver idag. Tittar vi på kampanjer som exempelvis Markets.com och MeeticAffinity med flera så är de inte heller öppna för rewardtrafik.

Gällande kampanjerna GodEl tm och Telenor tm så rapporterar kunden tillbaka alla leads och de stäms av mot dubletter och fake leads (kollas av mot folkbokföringen) och idag finns ingen teknisk lösning för att rapportera detta live utan det justeras i efterhand. I ditt fall har inte dina leads gått igenom kontrollen.

De leads som är korrekta kommer du givetvis få ersättning för och du kommer få en deltaljerad lista av mig via mail.

Vi kommer ta med oss läxan att vara snabbare på att svara när det dyker upp problem eller missförstånd istället för att du/ni ska behöva tjata och jag hoppas du tar med dig att kolla upp reglerna för kampanjen innan du marknadsför den.

Mvh
Joakim
Det beror på hur man lägger upp dem, sedan har jag inte haft några som helst problem i flera månader innan detta. Det är helt enkelt att ni bara har slutad uppdatera och arbeta med marknadsföra det.

Fick ersättning från programmen månaderna innan den där samlingen flera månader i rad med typ samma belopp gick fint.

Ni har ju helt enkelt sluta uppdatera saldot.

Lägger man upp banners vid sidan om designer eller ovanför designen som sedan slumpas generas på alla sidor då är det ingen rewards.
Har fått ersättningar från flera olika sidor.

Ska ni börja jobba nu efter 6-7 månader? Och inga problem tidigare. Kommer ändå yrka med avtalet jag skrev på.
Genomet dem bevisning man har.

Jävligt märkligt att ni inte ens svara på mail eller ens gör något åt sakerna på 1 år.
Ingen tror jag nog tar er seriösa längre.

Senast redigerad av smsnetwork den 2012-09-26 klockan 12:47
smsnetwork är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat