Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-26, 10:19 #16
Affelix.coms avatar
Affelix.com Affelix.com är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Affelix.com Affelix.com är inte uppkopplad
Medlem
Affelix.coms avatar

Reg.datum: Mar 2010
Hejsan

Nu har jag mer information kring de kampanjer du nämner. Generellt sätt har du marknadsfört en del klickkampanjer som genererat mycket pengar till dig. Klick kampanjer får i 9 fall av 10 inte marknadsföras via rewardssidor, vilket du bedriver idag. Tittar vi på kampanjer som exempelvis Markets.com och MeeticAffinity med flera så är de inte heller öppna för rewardtrafik.

Gällande kampanjerna GodEl tm och Telenor tm så rapporterar kunden tillbaka alla leads och de stäms av mot dubletter och fake leads (kollas av mot folkbokföringen) och idag finns ingen teknisk lösning för att rapportera detta live utan det justeras i efterhand. I ditt fall har inte dina leads gått igenom kontrollen.

De leads som är korrekta kommer du givetvis få ersättning för och du kommer få en deltaljerad lista av mig via mail.

Vi kommer ta med oss läxan att vara snabbare på att svara när det dyker upp problem eller missförstånd istället för att du/ni ska behöva tjata och jag hoppas du tar med dig att kolla upp reglerna för kampanjen innan du marknadsför den.

Mvh
Joakim
Affelix.com är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat