Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-26, 07:02 #2
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
För att avsluta denna tråden där de flesta inte orkar läsa allt jag skriver så kan jag själv sammanfatta: Skriver du i klassisk ASP så är Binero inget för dig! såsom jag sammanfattar redan i rubriken.

1. Det visar sig att klassisk asps filhantering inte fungerar på binero.
2. Det visar sig att supporten på binero inte har ett aning om detta förrän efter 2-3 månader av supportförsök. (Eller valde att inte berätta, och berättade inte när jag förhörde mig när jag valde att flytta till Binero heller.)
3. Det visar sig att även andra moderna sätt att klusterfördela är rent dödliga för klassisk asp (här har inte binero installerat detta men man kan anta att det kommer)
4. Det visar sig att mao 2. så kan man knappast anta att de kommer att ta ett smack ansvar eller ens förvarna när 3. händer.
5. Det visar sig att Binero tycker att man fortfarande har fullständigt stöd för Asp men med insikt i hur stor deras kunskap om vad Asp är, så anser jag att en varning är på plats för de som faktiskt vet vad Asp är, och som kommer, liksom jag, att känna sig lurade när de upptäcker att en del av deras system inte fungerar.

Övriga kommentarer om att:
1. Det är synd om mig.
2. Jag skall skriva om i php
3. Jag skal köpa en egen server, serverhall, lina och helst egen ö i skärgården för att få skriva asp...

...Kan vi skippa.

Tack för det stöd, den förståelse och vettiga förslag jag har fått i mitt stora inlägg som till liten del var en varning till andra som eventuellt funderar på att lägga siter på Binero, större del av inlägget var att skriva av mig frustrationen över att bli behandlad nonchalant men till största delen var det ett sätt för mig att skriva av mig min oerhörda besvikelse över både Binero men också över mig själv som litade på vitt främmande sk professionella och trodde faktiskt att löften var värda något. Jag har fått mig en jävla törn i mitt förtroende för folk men lärt mig något på denna resan.

Surpuppor som bara tagit sig tid att skriva dumma kommentarer i denna tråden har förmodligen inte lärt sig ett smack, de kommer bara skriva dumheter i nästa tråd också.

/Charina Nilsson

Senast redigerad av Nilsson den 2012-09-26 klockan 07:12
Nilsson är inte uppkopplad