Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth
Kan du ordna en testrigg som innehåller det minimala för att återskapa problemet så jag kan testa debuggingen i min VS2010-miljö?
Jag skulle i vart fall kapa ner allt runtomkring och testa mig fram tills jag definitivt kan isolera problemet i ett första steg. Jag kör normalt inte VS Express utan VS Professional 2010 f.n. men om du kan fixa en testrigg så kanske jag kan hjälpa till att sätta fingret på problemet ändå. Det är ju enklare med 4 ögon än 2.
|
Önskar att jag kunde, men kan inte skala ner någonting då allting är väldigt komplext uppbygt, samt innehåller massvis med krypteringsalgoritmer jag inte kan släppa då mitt spel blir mycket sårbart.
Bara källkoden ligger på ~500MB, då kanske du förstår storleken på spelet. MMORPG, ungefär som World of Warcraft (men mycket bättre

)
Hur som helst, tänkte om det kanske är dokumenterat att den versionen av VS jag kör på skiljer sig när det gäller LINQ, flera trådar eller annan teknik gentemot de senare versionerna (där det kompileras bra).
Det är ju något som spökar i själva kompileringsstadiet, då koden är exakt samma.