Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-25, 01:45 #6
ninza ninza är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2008
ninza ninza är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2008
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Om du inte ger några uppgifter som spekulanterna frågar efter så är nog ganska klart att du får svårt att sälja siten.

Det var väl den här månadens mest korkade svar på en spekulants fråga om prismotivation!

Du har satt ett pris som överstiger normalpriset med en faktor 10 och sen är du arrogant och oförskämd mot en spekulant som ställer en vänlig och mycket väl motiverad fråga.

Spekulanten frågade helt enkelt vad det är som motiverar att betala 15000 kr för en webbsijt som inte är färdigutvecklad och som inte har några intäkter och som har en fullkomligt oengagerad säljare.

Personligen tror jag du kommer få svårt att sälja wepplatsen till det priset med den arroganta och oförskämda attityden till spekulanterna.

Vem fan vill gör affärer med en sån idiot? Jag vill det definitivt inte i alla fall.
Det är precis det jag gör, ger relevant information till spekulanter, som enligt mig är precis samma sak som en eventuell köpare. Vilket var precis svaret han fick. Sen om du uppfattar korta, snabba och enkla svar som arrogant och oförskämt var väl synd. Jag är långt ifrån arrogant och oförskämd. Skicka ett PM så får man titta på de man vill se, inga konstigheter. Står i original inlägget.

Tycker inte att jag ska behöva förklara i detalj vad som gör att jag lägger de pris jag gör på sajten. Finns det en köpare som vill driva sajten vidare så gör det. Jag ger den information som behövs för att en eventuell köpare ska få uppfattningen om h*n själv värderar sajten till de pris jag satt. Görs inte det, fine by me. En intressekoll och jag är som sagt inte Jätte motiverad men vill ändå kolla läget eftersom tidigare intresse har visats för sajten. Sajten är färdig och har varit länge, sedan finns det som sagt saker jag tänkt lägga till men inte blivit av bara.

ConnyWesth gör det igen. Thanks bro'i

Senast redigerad av ninza den 2012-09-25 klockan 01:53
ninza är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat