Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2005
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
Satan i Gatan vad liten man känner sig. Spelar ingen roll. Detta var dödsdömt redan från början. Stora drakar har alltid rätt och kan alltid slingra sig runt.
Faktum kvarstår. Scripting.FileSystemObject är mycket vanligt i asp och det fungerar enligt er egen utsago inte i er windowsmiljö. Då är det heller inte någon windowsmiljö. Det är inte fullt stöd för Asp hur mycket du än bortförklarar och 'förklarar'.
Att jag skulle förstått, gissat, vetat eller frågat om detta specifikt när jag frågade om ni hade fullt stöd för asp förstår jag att ni nu tycker. Fullt stöd för asp innebär att ni inte har stöd för Scripting.FileSystemObject och eventuellt något mer som vi inte upptäckt ännu...
Jag kommer hädanefter anse att ni har feg och ointresserad support, urdåligt kundbemötande och rent urusel förståelse för att ni ställer till det i kunders små företag med era bedrägliga löften på er site. Jag kommer inte lita på något ni säger och sätta mig att skriva om denna applikationen och försöka att flytta mina siter till en annan server där de står för sina löften. Vart vet jag inte än och när jag har tid vet jag inte heller. Under tiden får jag hålla andan och hoppas att ni inte får för er något mer som gör att ännu mer slutar att fungera.
/Charina Nilsson
|