Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2005
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
Nu har vi kommit så långt med supporten på Binero - Johan Edlund - att han konstaterar att jag aldrig migrerats utan att mitt asp script aldrig fungerat i deras lastbalanserade linuxmiljö. I princip förändrar det inte ett smack. Känner mig lika lurad för det eftersom det fortfarande är ett fullt normalt asp objekt (Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject") ) som inte fungerar tillfredsställande med normal laddningstid.
Även om det är så att jag har så ynkligt liten trafik på mina siter och så få användare så att problemet inte började kommenteras/uppdagas förrän för några månader sedan så förändrar detta inte att Binero anser sig ha stöd för asp fullt ut och nu inte är speciellt intresserade av att ta ansvar för att de säger sig ha detta.
Jag vet inte hur de med sin McDonalds inställning skall lösa problemet, de kan ju börja med att skriva på sin sida att de bara har 98% stöd för asp och sätta liten asterisk vad de inte har stöd för så undviker de detta i fortsättningen. Sedan tycker jag att de faktiskt får bita i det sura äpplet och ordna så att jag slipper den där lastbalanserade linuxmiljön tills jag fått skälig tid att flytta/skriva om mina siter. Lite ansvar för att man inte har varit helt sanningsenlig i sina löften får man väl ta även om man är McDonalds/Binero.
/Charina Nilsson
|