Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth
Det här är vanligt bland många (men tack och lov inte alla) människor som jobbar i first-line-support eller call-center-på-telecom-bolagen.
|
Ursch, ja. Jag ställer mig helt bakom Conny i detta fallet. Har drabbat så många gånger av support som alltid förutsätter att man är en idiot och försöker bolla tillbaka på kunden i första, andra och även tredje försöket. Ibland är det rent skrattretande vad de håller på med när de försöker övertyga en om att det är mitt fel att vissa saker händer. Samma handbok de alla läser ur och börjar på rad 1 oavsett om det gäller mobiltelefoner, modem, digitalboxar, tvapparater, diskmaskiner eller datorer. Mailar man så får man oftast tillbaka mailet några timmar senare med en motfråga och till slut har det gått 3-4 dagar av dumma frågor innan man ilsknar till och kräver att de löser problemet.
Poängen är varför jag tog detta med Binero så allvarligt var väl att jag inbillade mig att deras 'prisbelönta support' inte skulle hålla på så. Jag har verkligen försökt att leta guldkorn hos dom och tyckt att den har varit bra. Kanske har det varit önsketänkade från min sida och jag varit extra tolerant. Hade jag litat på min egen kunskap redan när detta strulet började, och inte på Bineros prisbelönta support, så hade jag inte hunnit flytta över de här sista 5-6 siterna och kanske fått iväg mina siter därifrån innan alltihopa rasade ihop. Nu erkänner dom att det inte fungerar och att deras intentioner aldrig varit att det skulle fungera när de försäkrade mig att de hade stöd för asp. DET är riktigt USEL support. Finns inget hotell med bra support så får jag köra egen server igen med allt jä*la extrajobb det innebär men då behöver jag iallafall inte känna mig lurad. Fördj*vligt att det skall behöva vara så för att folk inte kan respektera varandra.
/Charina Nilsson