Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-23, 19:44 #9
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson Visa inlägg
Binero kräver inte att kunden ska stanna kvar och kräver inga pengar genom avtal som inte går att säga upp. Ska en kund få tillbaks pengar för den tiden då tjänsten fungerat, eller bara för den tiden det strulat?
Binero ska självfallet betala tillbaka HELA summa eftersom de lurat kunden och invaggat henne i en falsk tro att de stöder klassisk ASP och att de körde i en äkta Windows-miljö båda dessa faktahar de ljugit om för Charina och då är det ytteerst illa. Det är mycket dåligt hanterat av tomtarna i supporten.

Binero har med andra ord mer eller mindre agerat bedrägligt för att locka in en ny kund, det minsta de kan göra är att betala tillbaka HELA summan och be om ursäkt för sitt agerande.

När jag inte kan leverera en vara i min webbshop så är det vad jag får göra (samma sak när jag jobbar som konsult, kan jag inte levrera vad jag avtalat med kunden så är det bara att bita i det sura äppllet och betala tillbaka förskottspengarna, har man inte fakturerat så är det bara att räkna bort timmarna), be kunden om ursäkt och betala tillbaka HELA summan, inkl fraktkostnad och jag får inte pengarna tillbaks för mina transaktionskostnader.

Det värsta som kan hända är att jag får en missnöjd kund (som har fog för sina klagomål), och det vill jag till varje pris undvika.

Senast redigerad av Conny Westh den 2012-09-23 klockan 19:49
Conny Westh är inte uppkopplad