Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-23, 19:28 #8
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson Visa inlägg
Binero kräver inte att kunden ska stanna kvar och kräver inga pengar genom avtal som inte går att säga upp. Ska en kund få tillbaks pengar för den tiden då tjänsten fungerat, eller bara för den tiden det strulat?
Jag är väl inte besviken på de fjuttiga kronorna man betalar för att ligga hos Binero. Jag är besviken på alla helger och kvällar som jag kunnat göra annat när jag suttit och flyttat site efter site till Binero och skrivit om för deras asp-upload bland annat.

Alla förklaringar för mina kollegor/kunder/samarbetspartners varför vi måste flytta och hur jäkla bra och prisbelönt det nya hotellet är. De som redan var stressade av att den servern vi låg på tidigare hade blivit så dålig. Nu skall jag övertyga dom återigen att det är nödvändigt att flytta för att mitt 'bra' och 'prisbelönta' webhotell inte var så bra som jag utlovat.

Dessa folk fattar inte det här med att man skall förutsätta att webhotell lovar och sedan inte håller och inte tar ett smack ansvar för det de lovade. Dessa personer är oftast hårt arbetande småföretagare som driver mindre verksamheter där det är viktigt att vara lojal och ärlig. De fattar inte sådant här och skall jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte vad jag skall säga till dom nu.

Jag skiter i om Binero betalar tillbaka eller inte. Skiter fullständigt i det. Jag känner mig oerhört besviken att de lurat mig att lägga all denna tid på att flytta till dom när det kunnat undvikas. Jag fattar inte hur de kunnat sitta och säga att de har fullt stöd för ASP när jag var i kontakt med dom och inte bry sig om vilket djä*la besvär det skulle bli för mig när jag kom på att de ljög.

Ursch, säger jag. Fy vad oärligt.
Det är bara att hålla tummarna att de är så pass hederliga att de låter mig få lite tid att flytta igen innan de slänger ut mina siter på deras klustrade linuxmiljö som gör att alla mina sessionsvariabler far åt hel*ete och alla siter slutar att fungera. Den dagen har jag inget företag längre och då kan de ju betala tillbaka fjuttiga summor hur mycket som helst. Jag har ingen inkomst och mina barn ... ja... Skiträdd är jag nu för att jag lagt hela min framtid/försörjning i händerna på några som struntar fullständigt i att jag uppenbarligen lever på detta och tycker att de kan lastbalansera bort mina asp sidor utan att informera mig ett smack och inte ens ge mig förvarning om vad som kommer att hända så att jag kan välja om jag vill gå i konkurs eller om jag vill rädda mina siter.

//Charina Nilsson
Nilsson är inte uppkopplad