Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-23, 07:57 #10
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Nilsson Nilsson är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Jag låg på deras gamla miljö tidigare och där funkade det fint, men det funkade inte på deras nya 2.0 miljö så jag flyttade asp sidorna till mitt loopia konto där jag vet att de fungerar. Jag har kvar ett par asp.net2 på binero som funkar bra. De sa till mig att stödet för klassisk asp inte fans på deras nya miljö. Klassisk asp har gjort sitt så man får nog vara glad så länge det finns stöd för det bland webbhotellen
Så med andra ord så lurade dom mig i alla mail och samtal jag hade med dom i maj 2011 när jag kontrollerade att klassisk asp fungerade och vilka tillägg de hade. Hade de varit ärliga så hade de inte fått mig som kund, jag hade fått mindre migrän, bättre rykte och de jag jobbar med hade sluppit vara så irriterade på mig.

Nu blir jag inte bara irriterad, arg nu blir jag både besviken och ledsen också. Känner mig ännu mer dragen vid näsan. Dags att börja dra flyttlasset igen då. Och be i ny tråd om webhotell som respekterar sina kunder, är ärliga i sina avsikter, inte lurar dom med snikna försäljningslöften och har förståelse för hur mycket besvär och huvudvärk deras nonchalanta beteende medför för andra.

//Charina Nilsson
Nilsson är inte uppkopplad