Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W
Ja jag förstår som sagt att du är upprörd. Nu har jag inte någon bakgrundsfakta, och det beror ju väldigt mycket på när du flyttade till Binero. Om man återgår till bilexemplet så skulle jag tycka att det var dåligt hantera av verkstan om du ringde för en vecka sedan och nu när du ska hämta delen så har den utgått. Om du däremot frågade verkstan för 4 år sedan och dom sa att dom hade den i lager så skulle det bara vara fullt naturligt om den utgått nu.
|
Jag påbörjade min flytt till Binero i maj 2011 och kontrollerade vilka applikationer och naturligtvis att de har stöd för klassisk asp då. Man har ju även möjligheten att skapa 'windowskonto' och det får man då anta är ett 'windowskonto' i min värld och inte ett 'linuxkonto'. Det finns även möjligheten att skapa ett 'linuxkonto' men i realiteten så är de båda två samma sak numera på Binero och det skall man alltså ha begripit.
Jag har inte gjort det och sitter nu här med lång näsa och alternativen att tro att det skall funka på linuxkonto bara jag skriver om den sega filehanteringen eller så måste jag flytta.
Om vi återknyter till bilexemplet så frågade jag uttryckligen i mina mail igår Binero om de anser att de har stöd för ASP (läs fortfarande servar min gamla fina Volvo) och de svarade att de gjorde de. Så då kan man alltså tycka att verkstaden som för fyra år sedan svarade att de servade din Volvo svarar även idag att de servar din Volvo med originaldelar så att den fungerar såsom du kan förvänta dig. Man kan fortfarande läsa på Bineros sida när man beställer webhotell att de har stöd för Klassisk ASP. Inte ett ljud om att ditt windowskonto skall ta flera varv i deras lastbalanserade linuxmiljö som då slöar ner dina sidor så att det i praktiken blir obrukbara.
/Charina Nilsson